PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ ZA:

 

 

Jaki jest cel projektu

O kreatywności mówi się w ostatnim czasie wiele. Jest to przecież jedna z najbardziej oczekiwanych kompetencji na rynku pracy. Możliwości twórcze drzemią w każdym młodym człowieku. Niestety nie zawsze potrafimy je odkryć, ujawnić, dać im szansę zaistnieć.

To, czy nasi uczniowie odkryją swoje pasje zależy w dużej mierze od nas samych. Chcemy podzielić się z Tobą i Twoimi uczniami  naszą pasją do gier i wirtualnej rzeczywistości.

Co możesz wygrać?

Stawka jest bardzo wysoka, a zwycięska klasa tylko jedna. Co powiesz na Voucher na udział w letnim, jednodniowym spotkaniu z VR w Laboratorium Szkoły Przyszłości Poznańskiego Centrum Superkomputerowo – Sieciowego w Poznaniu? W czasie spotkania będzie można:

  • wziąć udział w kilkugodzinnych warsztatach podstaw tworzenia gier w środowisku 3d,
  • przetestować “w akcji” narzędzia do zarządzania projektami informatycznymi,
  • odbyć wirtualny lot samolotem w naszym mini-laboratorium VR i AR,
  • poznać immersyjną technologię Cave (Cave Automatic Virtual Environment);

Kto jest organizatorem?

Organizatorem przedsięwzięcia jest Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe, afiliowane przy Instytucie Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk.

PCSS powstało w 1993 roku w celu budowy i rozwoju infrastruktury informatycznej nauki w Poznaniu i w Polsce. PCSS jest miejscem budowania karier zawodowych wybitnych absolwentów najlepszego w Polsce kierunku Informatyka, prowadzonego na Politechnice Poznańskiej przez Instytut Informatyki, z którym PCSS ściśle współpracuje. 

Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe ma bogate doświadczenie w zakresie w realizacji projektów badawczych oraz edukacyjnych z zakresu kompetencji cyfrowych.

Jak zdobyć nagrodę?

Choć szczegóły znajdziesz w regulaminie (na stronie od 1.03.2019), to już dzisiaj możesz rozpocząć walkę o zdobycie vouchera. Zadanie jest proste. Oczekujemy od Was… kreatywności!

Aby zdobyć nagrodę klasa będzie musiała:

  • w terminie do 30.04.2019 godz. 23:59
  • opracować koncepcję rozwiązania technologicznego, projektu, narzędzia lub usługi wykorzystującej technologię VR lub AR,
  • przysłać nam słowny opis swojego pomysłu.

Przykład: Klasa wymyśla koncepcję “korytarza językowego”. Każdy uczeń poruszając się po korytarzu ma możliwość, wykorzystując swój telefon, przeprowadzać rozmowę w obcym języku z równieśnikami – awatarami pojawiającymi się w niektórych miejscach korytarza. 

Następnie wysyła szczegółowy opis pomysłu na druku dostępnym na stronie projektu (od 1.03.2019). 

Kto może aplikować?

Projekt skierowany jest do uczniów klas 7-8 oraz nauczycieli. Aplikacje składać będą mogli w imieniu swoich klas (maksymalnie 32 osobowych) wychowawcy lub nauczycieli.

O nagrodę może starać się też grupa minimum 6, maksymalnie 15 nauczycieli. Wówczas aplikację składać może wybrany przedstawiciel – nauczyciel.

Więcej bieżących informacji:

Facebook
Strona WWW

Oś czasu projektu

Oficjalne rozpoczęcie projektu

Marzec 1, 2019

Wówczas na stronie umieszczone zostaną formularze aplikacyjne oraz regulamin projektu.

Czas na pracę twórczą

Marzec 4, 2019

Czas na pracę twórczą. Wykorzystajcie Wasz potencjał i świeże pomysły. Zapomnijcie o tym jak wygląda dzisiaj Wasza szkoła. Pomyślcie w kategoriach potrzeb. Waszych potrzeb.

Rozpoczynamy zbieranie aplikacji

Kwiecień 2, 2019

Rozpoczęcie zbierania aplikacji. Nie decyduje kolejność zgłoszeń, tylko dobry pomysł.

Ostatni dzień składania aplikacji.

Kwiecień 30, 2019

Dzień na ostatnie poprawki i kliknięcie WYŚLIJ. 30.04.2019 o godzinie 23:59 zamykamy! Po tym czasie aplikacje nie będą już przyjmowane.

Siadamy i oceniamy

Maj 6, 2019

Jedna kawa, druga kawa i zespół ekspertów zapozna się z Waszymi propozycjami, aby wybrać tę najciekawszą.

Publikujemy wyniki

Maj 20, 2019

Czas wybrać tych najlepszych i ogłosić najlepszą pracę.

Wysyłamy voucher zwycięzcom

Maj 21, 2019

Czekamy na sygnał od zwycięzców. Ustalamy termin letniego spotkania z VR.

 

Przypomnij mi o konkursie:

Zostaw nam swoje dane. Przypomnimy Ci o zbliżających się terminach.